
Альтернативні джерела енергії.
Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі
Еволюція фізичної картини світу.
Розв'язування задач з теми "Закони збереження".
2.Поїзд масою 2000 тон, рухаючись прямолінійно, збільшив швидкість від 36 км/год до 72 км/год. Його імпульс змінився на
Закон збереження імпульсу. Розв'язування задач
Оцініть свої можливості, виберіть 3 задачі, відповідного вам рівня та розв'яжіть їх.
2.(2 бали) Яку відстань проїде автомобіль до повної зупинки, якщо шофер різко гальмує при швидкості 72 км/год, а від початку гальмування до зупинки проходить 6 с?
3 (2бали) Тіло, маса якого 200 г, рухається вздовж осі Ох так, що проекція його швидкості в СІ змінюється за законом υх= 2+5t. Визначте силу, що діє на тіло.
4. (2 бали) При рівноприскореному прямолінійному русі швидкість катера збільшилася за 10 з від 5 м/с до 9 м/с. Який шлях пройдено катером за цей час?
5.(2 бали)Лижник масою 70 кг, що має в кінці спуску швидкість 10 м/с, зупиняється через 20 секунд після закінчення спуску. Визначте величину сили тертя.
6. (3 бали) Мотоцикліст, маса якого разом із мотоциклом становить 180 кг, розганяється на горизонтальній дорозі. Визначте прискорення мотоцикла, якщо його сила тяги дорівнює 216 Н, а коефіцієнт опору руху – 0,04.
7. (4 бали) Маса кейса 15 кг, максимальна сила натягу, яку витримує його ручка, дорівнює 210 Н. За якого прискорення під час підняття ручка кейса відірветься?
8. (5балів) Вантаж масою 25 кг рівномірно переміщають угору похилою площиною під кутом 45° до горизонту. Яку силу прикладають до тіла в напрямі руху, якщо коефіцієнт тертя між ним і площиною дорівнює 0,4.
9. (5балів) Два вантажі масами 200г та 300г з’єднані ниткою, перекинутою через нерухомий блок. Які прискорення вантажів? Яка вага кожного вантажу?



1. Опрацювати §35 пункт 1.Перенести таблицю с. 221 до зошита. (Формули вивчити)
2. Опрацювати пункт 2 параграфа. Уважно прочитати алгоритм розв'язування задач з динаміки.
3. Розібрати задачі 1, 2 с.222, 223. Попрацюйте з відео
Дано |
Максимальна висота підняття тіла та
дальність польоту: Відповідь: h=127,6 м, l=883,7м. |
h - ? l - ?
|
|
|
Висновки:1) Чим більший кут кидання, тим більшою є висота підняття.
2) Найбільша дальність польоту спостерігається при киданні під кутом 45°.
3) Дальність польоту кульки при 30° та 60° є однаковою.
Бажаю вам успіху та мирного неба!
Теми уроків. Розв'язування задач з теми "Закон збереження імпульсу. Реактивний рух".
2.Поїзд масою 2000 тон, рухаючись прямолінійно, збільшив швидкість від 36 км/год до 72 км/год. Його імпульс змінився на
Теми уроків. Взаємодія тіл. Імпульс.
Закон збереження імпульсу.
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки.
Розв'язування задач
Оцініть свої можливості, виберіть 3 задачі, відповідного вам рівня та розв'яжіть їх.
2.(2 бали) Яку відстань проїде автомобіль до повної зупинки, якщо шофер різко гальмує при швидкості 72 км/год, а від початку гальмування до зупинки проходить 6 с?
3 (2бали) Тіло, маса якого 200 г, рухається вздовж осі Ох так, що проекція його швидкості в СІ змінюється за законом υх= 2+5t. Визначте силу, що діє на тіло.
4. (2 бали) При рівноприскореному прямолінійному русі швидкість катера збільшилася за 10 з від 5 м/с до 9 м/с. Який шлях пройдено катером за цей час?
5.(2 бали)Лижник масою 70 кг, що має в кінці спуску швидкість 10 м/с, зупиняється через 20 секунд після закінчення спуску. Визначте величину сили тертя.
6. (3 бали) Мотоцикліст, маса якого разом із мотоциклом становить 180 кг, розганяється на горизонтальній дорозі. Визначте прискорення мотоцикла, якщо його сила тяги дорівнює 216 Н, а коефіцієнт опору руху – 0,04.
7. (4 бали) Маса кейса 15 кг, максимальна сила натягу, яку витримує його ручка, дорівнює 210 Н. За якого прискорення під час підняття ручка кейса відірветься?
8. (5балів) Вантаж масою 25 кг рівномірно переміщають угору похилою площиною під кутом 45° до горизонту. Яку силу прикладають до тіла в напрямі руху, якщо коефіцієнт тертя між ним і площиною дорівнює 0,4.
9. (5балів) Два вантажі масами 200г та 300г з’єднані ниткою, перекинутою через нерухомий блок. Які прискорення вантажів? Яка вага кожного вантажу?
3. Розібрати задачі 4 с.223
3. Опрацювати пункт 2 параграфа. Уважно прочитати алгоритм розв'язування задач з динаміки.
Затисати до зошита теоретичний матеріал.



Дано: ![]() ![]() ![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Відповідь: ![]() |
![]() |

Дано: ![]() ![]() ![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Відповідь: ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Дано: ![]() ![]() ![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |





Енергію зв’язку вимірюють в МеВ.
при t=0 N=N0
t=T N=N0/21=N0/2
t=2T N=N0/22=N0/4
t=3T N=N0/23=N0/8
t=4T N=N0/24=N0/16 і т.д.
3. Розв'язати задачі: (№2,3 самостійно)
1. Період піврозпаду ядер ізотопу Іоду - 131 становить 8діб. Скільки радіоактивних ядер цього ізотопу залишиться в зразку через 40 діб, якщо початкова кількість радіоактивних ядер дорівнює 1000000000?
t=T=8д. N=N0/21=N0/2
t=2T=16д. N=N0/22=N0/4
t=3T=24д. N=N0/23=N0/8
t=4T =32д. N=N0/24=N0/16
t=5T= 40д. N=N0/32 N=1000000000/32=31250000
2. Період піврозпаду Полонію 84Ро216 дорівнює Т=140 діб. Яка кількість
Полонію залишиться через t=980 діб, якщо початкова маса m0=10г?
3. Період піврозпаду Радію88Ra226становить 1600 років. Скільки ядер
ізотопу розпадеться за 11 200 років ,якщо початкова кількість ядер 1010?
Виконане завдання (пункт 3 та додатково №6 вправа 24) надішліть на електронну пошту olenaschool11@gmail.com до 15.01.21


Розв'язування задач з теми "Закони збереження"підвищеного рівня складності.
Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково - технічний прогрес.
https://drive.google.com/file/d/1y2_hmng1naiYrOhRA0KP-SgjjKgasyls/view
(Сайт вчителя фізики Сажнєвої Є.Б.)
2. Готуємось до контрольної роботи. а) Пригадуємо розв'язування задач. Перейти за посиланням та розглянути задачі (хто не опрацьовував ці задачі, бажано записати до зошита).
б) №9 Завдання для самоперевірки.
Урок 77, 78, 79 28/29/30 квітня
Теми уроків. Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. Розв'язування задач з теми "закони збереження".
Лабораторна робота №7. "Вивчення закону збереження механічної енергії"
ІІ варіант
Урок 74, 75, 76 21/22/23 квітня
Теми уроків. Розв'язування задач з теми "Закон збереження імпульсу. Реактивний рух".
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах
1. Повторити §36, 37
Шановні учні!
Перевірте свої знання з опрацьованих тем.
Перейдіть за посиланням
https://forms.gle/joX513W2NyJTkhHg6
або приєднатися до класу
код доступу gdy4qqj
та пройти тест.
Урок 65/ 66 24 березня / 25 березня
olenaschool11@gmail.com Надсилати тільки задачі.



olenaschool11@gmail.com Надсилати тільки задачі.
1. Опрацювати §35 пункт 1.Перенести таблицю с. 221 до зошита. (Формули вивчити)
2. Опрацювати пункт 2 параграфа. Уважно прочитати алгоритм розв'язування задач з динаміки.
3. Розібрати задачі 1, 2 с.222, 223.
olenaschool11@gmail.com Надсилати тільки задачі.
1. Повторити формули(таблиця с. 216 підручника)
2. Опрацювати §34 пункт 3. Виписати виділені формули.
3. Переглянути приклади розв'язування задач та записати їх до зошита (намагатися самостійно)
4.Розібрати задачі 1,2,3 та записати їх до зошита.
Дано:
![]() ![]() ![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Source: https://fizmat.7mile.net/fizika-9/rozv-yazuvannya-zadach-za-temoyu-rukh-tila-pid-dieyu-sili-tyazhinnya.html
Дано:
![]() ![]() ![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Відповідь:
![]() |
![]() |

Дано:
![]() ![]() ![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Відповідь:
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4. Виконати № 3, 4 вправа 34
Виконані завдання сфотографуйте або відскануйте та надішліть на електронну пошту
olenaschool11@gmail.com
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитидо якого числа вам надіслати фото?
ВідповістиВидалитив будь - який день, бажано до п'ятниці
Видалити