5 В клас

        Природознавство         Твої фізичні відкриття

Атом - малесенька частинка, "цеглинка", з якої складається все, що нас оточує. Атом - слово, яке турбує сьогодні весь світ. Атомна електростанція - тривога, небезпека, страх. На сьогодні це реалії нашої країни, а завтра, зовсім незабаром - відбудова нашої України! Першочергове завдання - зробити так, щоб ці об'єкти були безпечними.

 Дорогі п'ятикласники, продовжуємо працювати. Все буде добре!

25.05.22 
25.05.22 контрольний тест 
Повторити частину5,6, частину 7-9. (ІІ семестр)
 Бажаю вам мирного неба! Все буде добре!

18.05.22 Тема. Ефект Доплера
Онлайн консультація о 8:30
25.05.22 контрольний тест
Зошит (великий)"Твої фізичні відкриття" частина 7-9, урок 8.
1. Прочитати с.26 пункт 2, дописавши пропущені слова та інформацію "Цікаво знати"
2. Прочитати матеріал до уроку 8 с.35,36. Переглянути відео.
      
3. Вивчити інформацію пункт 10. с.28
4. Готуємося до контрольного тесту. Повторити с.29 -40  частина 7 - 9 та частина 5- 6(великий зошит). Повторити правила, що в рамочках. Звернути увагу: електричний заряд. електричне поле, як взаємодіють заряди, будова атома, позитивні і негативні йони, електризація тіл., як дізнатися, що тіло наелектризоване?
Бережіть себе!
11.05.22 Тема. Ефект Доплера
Онлайн консультація о 8:30
Зошит (великий)"Твої фізичні відкриття" частина 7-9, урок 7.
1. Прочитати с.22 пункт 2, дописавши пропущені слова.
2. Прочитати матеріал до уроку 7 с.34,35. Переглянути відео.
   
3. Вивчити інформацію пункт 7. с.22     
4. (Домашній зошит 1 - червоний, урок7) Виконати пункт 3 с.13 та взяти участь у конкурсі "Фізична блискавка" пункт 4 с. 14,15 ,  надіслати вчителю. 
Бережіть себе!
4.05.22 Тема. Що таке луна (продовження)
Зошит (великий)"Твої фізичні відкриття" частина 7-9, урок 6.
1. Прочитати с.19 пункт 2, дописавши пропущені слова.
2. Прочитати матеріал до уроку 6 с.33,34. Переглянути відео.
3. Вивчити інформацію пункт 11. с.21
     
4. (Домашній зошит 2 - синій) Виконати пункт 3 та візьми участь у конкурсі "Фізична блискавка" пункт 4 с. 10, 11 ,  надіслати вчителю. 
Бажаю вам мирного неба!
27.04.22 Тема. Що таке луна
Онлайн консультація о 8:30
Зошит (великий)"Твої фізичні відкриття" частина 7-9, урок 5.
1. Прочитати с.15 пункт 2, дописавши пропущені слова.
2. Прочитати матеріал до уроку с.32. Переглянути відео.
       
2. Переглянте відеофрагменти про луну
    
3. Вивчити інформацію пункт 8. с.15
4. Візьми участь у конкурсі "Фізична блискавка" (Домашній зошит 1 - червоний, пункт 4 с. 10, 11). За бажанням,  надіслати вчителю. 
                                                   Бажаю вам мирного неба!
20.04.22 Тема.  Швидкість поширення звуку.
Онлайн консультація о 8;30
Зошит (великий)"Твої фізичні відкриття" частина 7-9, урок 4.
1. Прочитати с.12 пункт 2, дописавши пропущені слова.
Переглянути відео.
       
2. Дайте відповідь на питання пункту 7,8,9 с.14
3. Вивчити інформацію пункт 11. с.14
                                               Бажаю вам мирного неба!

13.04.22 Тема.  Гучність і висота звуку.
Зошит (великий)"Твої фізичні відкриття" частина 7-9, урок3.
1. Прочитати с.9 пункт 2, дописавши пропущені слова.
Переглянути відео.
      
2. Дайте відповідь на питання пункту 3 с.9
3. Перепочиньте, послухайте звуки природи. Чи одинакова частота цих звуків, амплітуда? Наведіть приклади звуків(з відео),  які мають найбільшу/ найменшу частоту/амплітуду. Обгрунтуйте свою думку. За бажанням,  надіслати вчителю виконані завдання.
4. Вивчити інформацію пункт 10. с.11
                                         Бажаю вам мирного неба!

06.04.22 Тема.  Характеристики звуку.
Зошит (великий)"Твої фізичні відкриття" частина 7-9, урок2.
1. Прочитати с.5 п.2 "Цікаво знати".
2. Вивчити інформацію пункт 6. с.5
3. Якщо маєте мождивість, виконайте дослід с.7 або переглянте відео 
4. Дайте відповіді на питання с.8 в розділі "Результати третього етапу" (чотири питання)
5.  Переглянте відео.
6. запишіть відповіді(с.8):
амплітуда-це
частота - це
одиниці частоти -
за бажанням,  надіслати вчителю с.8
                                Бажаю вам мирного неба!
30.03.22 Тема.  Що таке звук.
Зошит (великий)"Твої фізичні відкриття" частина 7-9, урок 
1. Переглянте відео.
2. По можливості, виконайте дослід. с.3,4  3 етап, Або можна повторити досліди, які ви бачите на відео.
3. Переглянте відео - пояснення, спостережуваних явищ.
Пояснення виконаних вами дослідів, за бажанням,  надіслати вчителю.
Бажаю вам мирного неба!

23.03.22   1. Повторимо вивчену тему.  Частина 5- 6(великий зошит). Повторити правила, що в рамочках. Звернути увагу: 

- Електричний заряд. Електричне поле.

- Як взаємодіють заряди?

- Будова атома.

- Позитивні і негативні йони

- Електризація тіл.

- Як дізнатися, що тіло наелектризоване?

По можливості переглянте відео.

     
2. Повторюємо разом. Дати відповіді на питання, або вставити пропущені слова. У словах - відповідях вибрати вказані літери, з них скласти слово. Відповіді та утворене слово за бажанням надсилаєте вчитею у Viber
1) Чатинка, яка міститься в ядрі атома і має позитивний заряд? (взяти шосту літеру)
2) Навколо ядра обертаються... (взяти четверту літеру)
3) Якщо ... між зарядами менша, то сила взаємодії між зарядами більша.  (взяти шосту літеру)
4) Заряд переходить з однієї поверхні на іншу  внаслідок ...  (взяти дванадцяту  літеру)
5) Частинка, яка міститься в ядрі, немає заряду, саме вона викликає поділ ядер у ядерному реакторі.  (взяти п'яту літеру)
6) Якщо два тіла мають позитивні заряди, то вони... (взяти дев'яту літеру)
7) Атом вцілому ..., кількість протонів у ядрі дорівнює кількості електронів, що обертаються навколо ядра.  (взяти шосту літеру)
Бажаю вам мирного неба!







02 лютого

Тема уроку. Рух зарядів у різних речовинах

1. Підготуватися до активної роботи. Уважно повтори інформацію п. 4 с.13 (Зошит частина 5-6)

2. Візьми участь у конкурсі "Найрозумніший" с.14 (відповіді записувати у зошиті)

3. Виконай завдання п.9 с. 13

4. За посиланням наданим у Viber підключись до онлайн уроку 02 лютого о 8:20








17 листопада онлайн урок о 8:00,

8:15 Самостійна робота

 Посилання на урок та текст самостійної роботи буде надано у Viber

17 листопада

Тема уроку. Самостійна робота (частина І-ІІ)

1. Підготуватися до самостійної роботи. Уважно прочитати с.1 (Зошит частина 3-4)

2. Повторити матеріал (частина 1-2) сторінка 2,3 (Зошит частина 3-4), або по зошиту 1-2.

10 листопада

Тема уроку. Сучасна наука й технології

(Урок 8 сторінки 24- 27)

1. Пункт 3 с. 24  З'єднати лініями тип мембрани та склад рідини. Переглянути відео та перевірити свою роботу.

2. Ознайомтеся з будовою та принципом роботи Норвезької експериментальної електростанції , яка працює завдяки осмосу.
3. Пункт 8. Вивчити інформацію за методикою "Запам'ятовую ефективно".
4. Виконати домашнє завдання с.13,14 (Урок8, домашній зошит2 синій).


 03 листопада онлайн урок о 8:20

Тема уроку. Дифузія в промисловості. Ще раз про осмос.

(Урок 7 сторінки 20 - 23)

1. Пункт 3 с. 20 Переглянути відео та установити пропущені стадії в наведену схему виробництва деталей.

2. Пункт5 с.20
3. Пункт 8. Вивчити інформацію.
4. Переглянути відео. Яке фізичне явище ми спостерігаємо? Чому з однієї сторони тільки гречка, а з іншої горох і гречка? (відповідь пишемо внизу с. 21, під конкурсом "Найрозумніший")
5. Візьміть участь у конкурсі "Найрозумніший" (с.21)
Виконані завдання 4(відповідь на питання) та 5 (конкурс "Найрозумніший") можете  надіслати на електронну адресу  olenaschool11@gmail.com

29 жовтня 

Тема уроку.  Дифузія та осмос.

(Урок 6 сторінки 17 - 19)

1. Переглянте відео, ознайомтеся з поняттям концентрація.

   

2. Виконати п.5 стор. 17

3. Ознайомтеся, як відбувається осмос.
4. Вивчити пункт 8 с. 17
5. У домашньому зошиті 2 (синій) виконати 9-12 (Урок6)




Немає коментарів:

Дописати коментар