7 клас


Топ-5 гарних привітань-листівок з "Останнім дзвінком" | Українські ...

Прикметник | Тест з української мови – «На Урок»

Урок 61/62      26/29 травня
Тема уроку.  Представлення результатів навчальних проектів. "Прості механізми у побутових пристроях"
Відеоекскурсія до будівельного майданчика.
1 Аналіз контрольної роботи.
Розібрати задачі (Бажано записати до зошита)
2. Переглянути відео про застосування простих механізмів 
3. По аналогії знайти матеріал для проекту і оформити його. Надішліть вчителю звіт.
4. Прості механізми на будівництві.





Шановні учні!  
22 травня у вас о 9:00 контрольна робота. 
Посилання буде надане о 8:50.
Уважно прочитайте рекомендації, повторіть формули, будьте уважні.
 В освітньому процесі важливу роль відіграють доброчесність і порядність. 
Ви перевіряєте свої знання. 
  Я бажаю вам успіху!!! 

Урок 60      22 травня
Тема уроку. Контрольна робота з теми "Механічна робота та енергія".
new45Для виконання контрольної роботи перейдіть за посиланням:
І варіант   
https://drive.google.com/file/d/1sAWOChzgx_yZr-1NXbSckJIiP_5HfEBQ/view?usp=sharing
ІІ варіант 
  https://drive.google.com/file/d/1oCjm9enB5zOw8SdHJJndKVNf7Z3DUHNS/view?usp=sharing
хто заходить вперше набирайте код класу: c3n4gvo
Завдання можу надати персонально у Viber.

Рекомендації:
Контрольну роботу виконуємо на окремих аркушах. Записуємо дату, контрольна робота з теми "Механічна робота та енергія", вказуємо варіант І або ІІ, так як ви сиділи в класі. 
 В кожному варіанті по 9  завдань.
 1,2,3, завдання  -  ставимо номер завдання і вибираєте правильну відповідь ,
 45, 6, 7,9  завдання - записуєте на листочок скорочену умову задачі, формули, розв'язок, відповідь.
8 завдання - перемальовуємо таблицю і навпроти цифри робимо відмітку під тією літерою, біля якої на вашу думку відповідь правильна. В кожному рядку одна відповідь.
Оцінювання
1 завд. - 0,5б.
завд. - 0,5б.
завд. - 0,5б.
завд. - 1б.
завд. - 1,5б. 
завд. - 1,5б. 
7 завд. - 1,5б.   
8 завд. - 2б
9 завд. - 3б.       На виконання роботи - 45 хвилин.
Завершивши роботу,  сфотографуйте  виконані на листочку завдання 
 та  надішліть їх вчителю.
Об 10:00 роботи мають бути надіслані  на електронну пошту   
 olenaschool11@gmail.com або Viber
Якщо висилаєте пізніше, зателефонуйте класному керівнику або вчителю та поясніть чому.

Урок 59/60     19/22 травня
Тема уроку. Розв'язування задач з теми "Механічна роботата енергія" 
1. Готуємось   до контрольної роботи. 
(Задачі записувати до зошита, формули на окремий листок) 
Формули вивчити!
Перейти за посиланням та опрацювати презентацію (Сайт вчителя фізики Сажнєвої Є.Б.)
https://drive.google.com/file/d/18REwuOiDd407X-TeRbub5zkvvqI9_pmK/view

22 травня - контрольна робота о 9:00

Урок 57/58     12/15 травня
Тема уроків. Коефіцієнт корисної дії простих механізмів.
Лабораторна робота№12. 
"Визначення ККД простого механізму"   
       (У зошитах записати дату та тему уроку)      
1.  Прочитати § 36. Виписати правила та формули.(або слайд 3, 5 презентації) Перейти за посиланням та переглянути уважно презентацію (Сайт вчителя фізики Сажнєвої Є.Б.)
https://drive.google.com/file/d/1u7Rr2rhHtqO3tNCUT59APBjvuuIsA4wC/view
2. Розібрати задачі (бажано записати до зошита слайд 7 -10) 
1    3.Лабораторна робота. (с.238-239 підручника)До робочого зошита записати дату, тему, мету, намалювати таблицю.
     Переглянути відео (звернути увагу на пояснення, як виконати роботу.)
     Дослід 1 Переписуємо з відео, розрахунки записуємо під таблицею (не оцінюю)
     Дослід 2. Дані з відео (сьома хв.45с початок, про книжку), під таблицею самостійно (аналогічно першому досліду) робите розрахунки, результати заносите в таблицю.
     Дослід 3. Дані берете з наступного відео, під таблицею (таблиця та сама) самостійно (аналогічно першому досліду) робите розрахунки, результати заносите в таблицю.
     Зробити висновок. (Вказати свій результат ККД і пункти вказані в кінці відео, або читайте в підручнику с.239)
                            Виконану лабораторну роботу  надішліть на електронну пошту                                   olenaschool11@gmail.com

Урок 55 / 56      05/08.05
Тема уроків. Лабораторна робота№11. "Вивчення умови рівноваги важеля"    Рухомий і нерухомий блок
       (У зошитах записати дату та тему уроку)      
1.  Прочитати § 35. Виписати правила та формули. Перейти за посиланням та переглянути уважно презентації (Сайт вчителя фізики Сажнєвої Є.Б.)
Рухомий та нерухомий блок:  https://drive.google.com/file/d/1B29_dcMinAfxe0XF334WnZer_dfBX0KO/view
Прості механізми:  https://drive.google.com/file/d/1p84zMAuUJlF4mfNra0PRdEkzeMiGWCzL/view
2. Розібрати задачі (бажано записати до зошита №1 -6) 
Розв'язування задач:  (Сайт вчителя фізики Сажнєвої Є.Б.) 
https://drive.google.com/file/d/1I-gTpL5-AVfV4x2hezYZ1XDDUi_70k-d/view
13.Лабораторна робота. До робочого зошита записати дату, тему, мету, намалювати таблицю с.226 підручника.
 Перейти за посиланням: 
  Вибрати: Balance Lab.  Поставити перемикач в положення2(направо). Вибрати позицію Rulers.
  1 дослід. Покласти вантаж масою 10 кг на відстані 1,5м  зліва на важіль, а справа  20 кг. Пересуваючи вантаж справа, зрівноважте важіль. Запишіть до таблиці значення сил. F1=m1g,   F2=m2g , g=10Н/кг  d1=1,5м,  d2=...м
2 дослід. Покласти вантаж масою 15 кг на відстані 0,5м  зліва на важіль, а справа  5 кг. Пересуваючи вантаж справа, зрівноважте важіль. Запишіть до таблиці значення сил. F1=m1g,   F2=m2g , g=10Н/кг  d1=0,5м,  d2=...м
3 дослід. Покласти вантаж масою 20 кг на відстані 0,5м  зліва на важіль, а справа  5 кг. Пересуваючи вантаж справа, зрівноважте важіль. Запишіть до таблиці значення сил. F1=m1g,   F2=m2g , g=10Н/кг  d1=0,5м,  d2=...м
Заповнити таблицю, під таблицею підрахувати 
M1=F1d1,   M2=F2d2 , результати порівняти.  
 F1/F2=   , d2/d1=     , результати порівняти.
  1.    На підставі проведених дослідів порівняйте відношення сил, що діють на важіль, і відношення його плечей.

  2.    Зробіть висновок, у якому: сформулюйте умову рівноваги важеля; проаналізуйте, які чинники вплинули на точність вимірювань.
  Якщо ви не маєте можливості виконати лабораторну роботу віртуально, то виконайте в домашньому лабораторному зошиті.
   Виконану лабораторну роботу  надішліть на електронну пошту                                   olenaschool11@gmail.com

Урок 53 / 54      28.04
Тема уроку.        Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування. Прості механізми. Момент сили. Важіль. Умови рівноваги важеля.      (У зошитах записати дату та тему уроку)        
1. Прочитати § 33. До зошита виписати закон збереження і перетворення енергії та вивчити його.
2. Розібрати задачі (бажано записати їх до зошита)
№4,5,6 вправа33.
3. Розв'язати задачу.
М'яч масою 300г кинули вертикально вгору зі швидкістю 8 м/с. Яку кінетичну і потенціальну енергію має м'яч в початковий момент та в найвищій точці? На яку максимальну висоту підніметься м'яч?
4.  Прочитати § 34. Виписати правила та формули.
5. Розібрати задачі (бажано записати їх до зошита)

6. Які прості механізми або елементи простих механізмів ви використовуєте вдома? Яка їх роль? Знайдіть про них цікаву інформацію та запишіть до зошита.
                        Виконане  завдання  (пункти  3 та 6)  надішліть на електронну пошту                                   olenaschool11@gmail.com

Урок 51 / 52      21/24.04
Тема уроку. Розв'язування задач з теми "Механічна робота. Потужність." Механічна енергія та її види.
(У зошитах записуйте дату та тему уроку)
1. Розглянути розв'язок задач №5, 6, 7 вправа 30 (бажано записати задачі до зошита)
2. 1. Розглянути розв'язок задач №8,9,10  вправа 31 (бажано записати задачі до зошита)
3. Вибрати 2-3 задачі та виконати їх у зошиті.
1. Трактор переміщує платформу зі швидкістю 7,2 км/год, прикладаючи тягове зусилля 25 кН. Яку роботу виконав трактор за 10 хв?
2. Трактор рівномірно тягне плуг, розвиваючи зусилля в 10 кН. За 10 хв він проходить шлях 1,2 км. Визначте потужність трактора.
3.Яку роботу треба виконати, щоб підняти мішок цукру, масою 60кг на третій поверх?  Висота кожного поверху 3м.
4. Яку роботу потрібно виконати, щоб підняти з дна озера камінь масою 50 кг і об'ємом 20дм3 ? Глибина озера 6м. Опором води знехтувати. (Густина води 1000кг/м3)
5. Підйомний кран рівномірно підняв вантаж вагою 4,5 кН на висоту 1м 6дм за 0,5 хв.Яка потужність крану?
6. Якою має бути потужність насоса, який за добу перекачує 18000л води з колодязя глибиною15м?

4.Прочитати § 32 та переглянути відео. Виписати означення та формули. (Вивчити їх). Розглянути задачі з відео.
Виконане  завдання  (пункт  3)  надішліть на електронну пошту             olenaschool11@gmail.com 



Урок 49 / 50     14/17.04
Тема уроку. Механічна робота. Потужність.
(У зошитах записуйте дату та тему уроку)
1. Уважно переглянути відео.



2. Опрацювати § 30, 31 підручника. Виписати до зошита означення , формули та одиниці вимірювання для механічної роботи та потужності. Правила та формули вивчити.
3. Учимось розв'язувати задачі. Переглянути відео. Задачі записати до зошита.
№1 - 4 вправа 30

№1-5 вправа 31
3. Перевірте, як ви засвоїли матеріал. 
Перейдіть за посиланням та пройдіть тест. (до 18.04.2020 до 15:00)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=717720

Урок 47 / 48      07/10.04
Тема уроку. Розв'язування задач з теми "Тиск. Сила Архімеда. Умови плавання тіл"
1. Повторити формули з теми. § 22 - 29, с. 194-195. Формули знати напам'ять. 
Якщо формули вивчили, можна зняти відео (до 2 хв.), в якому розповісти формули напам'ять (формулу і її назву), або зателефонувати вчителю у Viber і розповісти.
2. Розв'язування задач.
1) Розібрати задачі з відео, бажано записати їх до зошита.



За потреби переглянте розв'язування задач вправ 22 - 29 за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=LPgq_DDPZK4&list=PLSLajZxJCN0iNwb7_SC8L8d-PHN4lP1U3&index=30
3. Розв'язати задачі.
№1. Визначити  найменший тиск, який чинить брусочок мила на стіл.(Масу мила подивитись на упаковці, довжину, ширину, висоту виміряти лінійкою)
* Чому мило не плаватиме у воді? (густина води 1000 кг/м3)

Source: https://fizmat.7mile.net/fizika-7/rozv-yazuvannya-zadach-na-zakon-arkhimeda-i-umovi-plavannya-til.html
Виконане  завдання  (пункт 1, 3)  надішліть на електронну пошту             olenaschool11@gmail.com 

26.03
Шановні семикласники!
Перевірте свої знання з опрацьованих тем.
Перейдіть за посиланням
https://forms.gle/DZ9xtFz7vkzCkYyK6
та пройдіть тест.
або приєднатися до класу
код доступу c3n4gvo
та пройти тест. 

Урок 45/46           24 березня/ 27 березня

Тема уроку.  Лабораторна робота №10 " З'ясування умов плавання тіл"
Представлення результатів навчальних проектів. "Розвиток судно- та повітроплавання"

1. Виконати  лабораторну роботу №10 " З'ясування умов плавання тіл" в домашньому лабораторному зошиті.
Виконане  завдання сфотографуйте або відскануйте та надішліть на електронну пошту             olenaschool11@gmail.com 
2. Прочитати § 29. Переглянути презентацію за посиланням 
 https://drive.google.com/file/d/0BwqX5AQxIhptX0R3cURjTFZTNFE/view
3. Підготувати звіт до навчального проекту. "Розвиток судно- та повітроплавання"
Звернути увагу на досягнення українських конструкторів  у суднобудуванні, повітроплаванні.   До навчального проекту можна виконати експериментальне завдання с.191 (зняти відео)

Виконане  завдання сфотографуйте або відскануйте та надішліть на електронну пошту             olenaschool11@gmail.com 



Урок 43/44           17 березня/ 20 березня
Тема уроку. Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.
 Умови плавання тіла
1. Переглянути відео

  

2. Робота з підручником. § 27. Виписати до зошита означення та формули.
3. Розібрати задачі  пункт 4 та задачі з відео.



4. Виконати задачі №3,6 вправа 27. Додатково № 10 вправа 27.

Виконані задачі сфотографуйте або відскануйте та надішліть на електронну пошту             olenaschool11@gmail.com 

5.  Опрацювати умови плавання тіл. § 28. Умови плавання тіл записати до зошита.
6. Переглянути відео.


   

7. Заповнити таблицю №11 вправа 28

Виконане завдання сфотографуйте або відскануйте та надішліть на електронну пошту



Урок 42       13 березня

Тема уроку. Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.

1. Виконати досліди. Взяти склянку, наповнити до країв водою та накрити аркушем паперу. Притримуючи папір долонею, переверніть склянку. Обережно відведіть руку, тримаючи склянку за дно. Вода не виливається. Чому?
Результат пошуку зображень за запитом досліди з атмосферним тиском склянка з водою

«Важка» газета
Покладіть на стіл лінійку зав­довжки 30 - 50см так, щоб її кінець виступав за край стола на 10 см. Вдарте по цьому кінцю лінійки. Лінійка відскочить і залишиться ці­лою. (Будьте обережні! Не стійте навпроти лінійки!)

На лінійку покладіть повністю розгорнуту газету. Різко вда­рити по кінцю лінійки, лінійка  майже не підніметься. Чому?
2. Прочитати теоретичний матеріал по підручнику.  § 25.

 3. Записати до зошита основні поняття та задачі.
Атмосферний тиск — тиск, з яким атмосфера Землі діє на земну поверхню і всі тіла, що на ній розташовані.
Уперше атмосферний тиск виміряв італій­ський фізик і математик Еванджеліста Торрічеллі. У дослідах з відкачувальними насосами, які розпочав ще Галілей, встановив, що висота во­дяного стовпа в трубах не перевищує 10 м. Перший виміряв атмосферний тиск за допомогою сконструйованого ним ртутного барометра. Довів, що ви­сота ртутного стовпа барометра стано­вить приблизно 1/14 висоти водяного стовпа.
Отто Геріке (1602—1686)— німець­кий фізик, який експериментально до­сліджував атмосферний тиск. За допо­могою «магдебурзьких півкуль» проде­монстрував дію атмосферного тиску. (Ця подія залишилася в історії завдяки дуже промовистій гравюрі тих часів, на якій зображено дослід з «маг­дебурзькими півкулями»)
Нормальний атмосферний тиск дорівнює тиску стовпчика ртуті висотою 760 мм.
 р = ρр gh    
р= 13,6 • 10 3 кг/м3 • 9,8  Н/кг • 0,76 м =  101 292,8 Па =  101,3 кПа
Тиск    1 мм рт. ст .= 133,3 Па
            760 мм рт. ст. = 101300 Па

Подати  тиск 550 мм рт. ст. у кілопаскалях; тиск 93 324 Па – у міліметрах ртутного стовпа
550 мм рт. ст.· 133Па : 1 мм. рт. ст. = 73150 Па ≈ 73 кПа, 
93 324 Па : 133Па · 1 мм. рт. ст. ≈ 702 мм. рт. ст.
Прилад для вимірювання атмосферного тиску - барометр. 
Розглянути будову рідинного барометра і барометра - анероїда.
Атмосферний тиск залежить від висоти. 
Поблизу поверхні Землі через кожні 11 м тиск меншає приблизно на 1 мм рт. ст .
 Прилад для вимірювання висоти - альтиметр.
Задача 1 Біля підніжжя гори барометр показує нормальний атмосферний тиск, а на вершині — 721 мм рт. ст. Яка приблизно висота гори? 
Дано: 
 p1 = 760 мм рт. ст.                 Δp = p1 - p2
 p2 = 721 мм рт. ст.                 Δp = 760 мм pт. cт. − 721 мм pт. cт.= 39 мм pт. cт.
 _________________              тиск змінюється на 1 мм рт. ст. кожні 11 м висоти.
 h − ?                                        h = 39 мм рт. ст.·11 = 429 (м) 
Відповідь: h = 429 м .
Задача 2  Біля входу в метро барометр показує 101,3 кПа. Якими будуть показання барометра на платформі, що перебуває на глибині 33 м?
Дано:
 p1=101,3·103 Па        тиск змінюється на 1 мм рт. ст. кожні 11 м висоти.
 ______________           h = Δp · 11(м)
  p2 − ?                           Δp = p1 – p2
                                       p2 = p1 + Δp
                                    Δp = 33: 11 = 3 (мм рт. ст.) = 3 · 133, 3 Па = 399,9 Па
                                      p2 =101300 Па+399,9 Па=101699,9 Па≈101,7 кПа . 
Відповідь: p2 ≈ 101,7 кПа .
4. Виконати № 7,8 вправа 25 в зошиті.

Виконані завдання сфотографуйте та надішліть на електронну пошту olenaschool11@gmail.com або у Viber

   

1 коментар:

  1. ОленаГригорівна!Добавте мене до вайберу 0961180389-це Ковальов Денис 7-бклас

    ВідповістиВидалити